maanantai 27. syyskuuta 2010

Elämää ja arkea

Nyt se on ohi miehen loma siis. Kyllä minä nautein kun oli puhekumppani aamukaffilakin eikä mitään kiirettä minnekkään. Asiat sai hoidettua silloin kuin halusi. Nyt tässä tyttösen kanssa totutellaan hiljaisuuteen tyttönen vielä nukkuu ja minä tässä koneella.
Sitähän ei tiedä kuinka kauan saan olla kotona lie viimmeinen syksy pitäisi vaan osata nauttia kiirettömistä aamuista.
Minulla on tämän viikon torstaina TE-keskuksen ja sosiaalitoimiston välinen aktivointihaasttelu. Olen luuseroinut kotona liian kauan tyttömänä. Nyt ei vaihtoehtoja tieten anneta joko jokinlaiseen "orja"työhön(kuntouttava työtoiminta) tai koulunpenkille. Vaan mikä olisi ala? hoiturin, koneenkäyttäjän, amattikuskin ja jne. alat on pois suljettu sairauteni takia. Joko työ- tai opiskelupaikka niin mulle on ostettava auto! Jos linja-autolla kulkisin omalle paikkakunnalle olisin työaika 9-14.30. Opiskelupaikkakunnalle ei pääse mitenkään lapsen kanssa. Joten jos sinulla hyvä merkki vinkki hyvästä pikkuautosta?
Tänä aamuna oli -5c ja tämän näköistä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina!