maanantai 2. marraskuuta 2009

Yllätys Yllätys

surprise surprise niinkuin jossain elokuvassa oli. Tuli eilen samanmoinen olo kun luin eilen oman kunnan tiedotetta sikalunssan rokotuksista. Minä kuulunkin riskiryhmään. Oujee! Luettelossa oli leukemiaa, lymfoomaa jne sairastavat. Minä olen ollut siinä luulossa etten kuulu koska en ole stytostaatti enkä muussa vastaavassa hoidossa. No varmistanpa vielä hemanpolilta heidän kantansa. Turhia en kyllä piikittele ja onhan tässä aikaa sairastua tai miettiä vasta 12 pv olisi rokotusaika.

Meilläkin nyt taisi arki alkaa ainakin vähäksi aikaa. Mies eka päivää ulkopaikkakunnalla töissä ja minun "autoilut" on sitten jäissä. Labrakin on ensi maanantaina niin ei kai auta mennä kuin taksilla. Ennen pystyttiin sompaileen että joko minä vein aamulla tai mies tuli hakemaan meidät ja meni sitten töihin ja jätti meille päiväksi auton mutta nyt ei enää.

Mukavaa kun nuo kissat rupeavat enemmän ja enemmän kotiutumaan meille. Olli-kolli tuli kun oli päivänokosilla kainaloon peiton alle nukkumaan. Oona rouva taas tänä aamuna tuli miehen herättään kunnon kehräystuokiolla että nyt olisi ruoka-aika alppas nousta ylös.

1 kommentti:

  1. Yllätyksiä siellä ja yllätyksiä täällä!
    Olet voittanut blogissani olleessa arvonnassa palkinnon! Onnea!
    Ilmoitatko yhteystietosi minulla blogini osoitteeseen:
    mistynmaailma@luukku.com

    jtta voin palkinnon sinulle postittaa!
    Oikein hyvää alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina!