keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Tuuli vonkuu

Ulkona välillä tuuli vonkuu. Saapa nähdä mikä keli siellä on kun päivä valkenee ja uskallan paremmin vilkaista ulos! Kun pitää lähteä autolla ajelemaan ulos tuulella ei oikein innosta. Tahtoo tuuli puistella tuota meidän autoraasua.

Tällä viikolla ehkä siirryn tekniseen toimistoon jos kuulemma saavat mulle huoneen järjestettyä! No kelpaa mulle pöydän kulmakin. Siellä nyt sattuu olemaan hän joka moittinut minua väärän postin lähettämisestä sinne. Maanantaina sitten kävi ilmi ettei se minä ole vaan ilmeisemmin tuo postipoika jolla menee postit sekaisin. Hän on lievävti tieten kehitysvammainen eikä tieten osaa kunnolla lukea. No mitempä hänelle kerrot ettei suutu? Pantiin ohjaajille viestiä etä hommaavat peremman kassin hänelle.

Ja minä PÖLHÖ olen unohtanut jumppaamisen piltaksen tahtiin ja nyt selkä reistailee. Voi vietävä! Eipä illalla tietänyt miten päin olisi nukkunut lonkkaa ei tahdo saada koukkuun ja kävelessä repii koko jalan pituudelta. Jos taas selkään koskee sinne 5nikaman kohtaan missä se vika pilee on kuin tökkäis tylpällä neulalla.

Potkua persuksille odotelessa

post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina!